Sunday, May 22, 2011

entah apa apa

hello bloggers ! hmm tadi an masa kat dalam kelas , aku memang tak berapa nak sihat , yelaaaa sebab aku sakit perot nak mamposs , cam rasa ada benda cucuk cucuk , mood pon tak berapa nak okeyy dengan ketua aku uh , nyirap je nengok dia , dia pon macam tak de perasaan je an , buat slumber dengan aku , hishh tak pe kau , aku balas , HAHA , *setan , hmmmm and lets say nak dipendekan cerita , masa time cikgu idahwati masa last tuhh lah kan , dia suro kemas kelas lah kan , sebab kelas aku memang kotor tahap 5 star , bagi tepukan bagi tepukan ~ terossss ah , aku dengan nabila dok je ah nak kemas meja , tunggu dak dak neyy bla baru ah nak alihkan meja uh , time kemas kemas meja , cikgu suro sapu , aku ponn okeyy lah kod , aku tak cakap pon aku tanak , yang nonok sorang kat belakang uh boleeyy cakap , ALA SAPA YANG BERTUGAS DIA AH YANG SAPU , eahh aku tahu lah kerja aku , ada aku suro kau , lagi ponn tempat kau uh yang macam sarang anaconda kauu tahu tak , paling sepah ! bingett je aku , tapo tak pe , aku sabar , dengan ketua kelas aku uh , dia uh kan ngeng , bukan nye geti nak buat keja betol betol , depann mak je buat keje , berlakonnn betol , sakit hati neyy !

No comments:

Post a Comment